خداحافظی ریو از تیم ملی

ریو فردیناند از ترکیب تیم ملی انگلیس برای حضور در دور نهایی یورو 2012 کنار گذاشته شد و انتظار میرود که از تیم ملی خداحافظی کند.سه شنبه شب بعد از بازی دوستانه از او در مورد کنار گذاشته شدنش از تیم ملی سوال شد و او پاسخ داد : بله درست است.

روی هاجسون ترکیب 23  نفری اش را امروز ساعت 13 (4:30به وقت تهران) اعلام میکند.این در حالی است که همه میخواهند بدانند که آیا جان تری دعوت میشود؟

هاجسون همچنین کایل واکر دفاع راست تاتنهام و ریچاردز مدافع سیتی را دعوت نخواهد کرد و گفته میشود پیتر کراچ هم از دیگر حذف شده ها هست.فردیناند بعد از ظهر سه شنبه از هاجسون تماس تلفنی دریافت کرد و از عدم حضورش در یورو آگاه شد.(the telegraph).

در خبر های دیگر آمده که رایان گیگز از بازگشت پول اسکولز به تیم ملی استقبال کرده اگر هاجسون او را دعوت کند.

گیگز گفته : اگر اسکولزی تصمیم گرفته در یورو بازی کند و هاجسون هم تصمیم دارد او را دعوت کند , آنوقت این یک اضافه شدن عالی به ترکیب است.او و چاوی بازیکنانی از یک نوع هستند.آن ها جریان بازی را در مواقع حساس کنترل میکنند و فقط بازیکنان بزرگ از انجام این کار بر می آیند و او همین کار را میکند.او در هر تیمی و در هر تورنومنتی میدرخشد.

همچنین روزنامه سان احتمال داد فصل بعد در لیگ برتر از تکنولژی عبور توپ از خط دروازه استفاده شود.


نظرات شما عزیزان:

Ali-wr10
ساعت18:52---29 ارديبهشت 1391
خيلي نامردي كرد كه دعوتش نكرد واقعا حيف شد
پاسخ:سیاوش (مدیر وبلاگ) درود علی جان اره واقعا منم اصلا مونده بودم که چرا ریو به تیم دعوت نشده!!!! اصلا به گفته یکی از کارشناسا تیم انگلیس بدون ریو لخته. خیلی خوب کردی که نظرتو درباره فردیناند اینجا نوشتی.منم با هر هواداره انگلیس که تو چت روما حرف میزنم میگه چرا دعوتش نکرده ولی از حق که نگذریم دیگه پیر شده و احتمال اشتباهش تو بازیا خیلی زیاده. بازم نظرات قشنگتو بزار برامون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |